Komunikacja transformująca

Buduj porozumienie i zaufanie

Dla kogo?

Liderzy zespołów, liderzy transformacji, zespoły projektowe, interdyscyplinarne, operacyjne, kreatywne, HR business partnerzy, trenerzy wewnętrzni.

Format

Online lub stacjonarnie, możliwość realizacji pojedynczego modułu wprowadzającego, dwudniowego szkolenia lub 3 miesięcznego programu.

  • efektywna komunikacja

  • nowoczesne przywództwo

  • efektywna współpraca

Obszary rozwoju

Komunikacja to klucz do skutecznej współpracy

Zespoły z wysokim poziomem otwartej komunikacji wykazują o 37% lepsze wyniki w rozwiązywaniu złożonych problemów.

black smartphone near person
black smartphone near person
a couple of people sitting at a table with cups of coffee
a couple of people sitting at a table with cups of coffee

Tematy szkolenia

  • Cztery praktyki komunikacji transformującej - uważne słuchanie, okazywanie szacunku, brak oceniania, wyrażanie siebie.

  • Intencja, narracja i autentyczność oraz ich wpływ na komunikację.

  • Komunikacja empatyczna – praktyki budujące głębsze zrozumienie i kontakt.

  • Rezonowanie z odbiorcami, wpływ i budowania wspólnego zrozumienia.

  • Storytelling i metafora – rozpoznawanie własnego stylu komunikacji i jego wpływu.

  • Przekazywanie informacji zwrotnej w sposób konstruktywny i transformujący

  • Tworzenie narracji i przekazów motywujących zespół do działania

  • Komunikacja wspierająca kreatywność i innowacyjne myślenie w organizacji

  • Komunikacja wspierająca zmiany organizacyjne i adaptację w dynamicznym środowisku

Korzyści ze szkolenia

Dla firmy
  • Lepsza komunikacja w zespole prowadzi do zwiększenia efektywności projektów i szybszego osiągania celów biznesowych.

  • Zwiększenie zaufania i otwartości w organizacji sprzyja lepszemu przepływowi informacji oraz redukcji konfliktów i nieporozumień.

  • Wdrożenie technik komunikacji transformującej wspiera adaptację do zmian i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w procesach biznesowych.

  • Budowanie autentycznej i empatycznej kultury organizacyjnej przyciąga i utrzymuje talenty oraz zwiększa satysfakcję pracowników.

  • Budowanie inspirującego przekazu i motywowanie zespołów.

  • Komunikowanie się z większą dojrzałością, uważnością i szacunkiem.

  • Zarządzanie napięciami i nieporozumieniami, budowanie porozumienia.

  • Rozwijanie kultury otwartości, współpracy i bezpieczeństwa psychologicznego.

  • Wzmocnienie relacji między działami, zespołami i liderami.

  • Umiejętność prowadzenia rozmów transformujących budujących relację.

Dla uczestników

Twój sukces jest naszym priorytetem

Dokładamy starań, aby każde szkolenie dostarczało maksymalnej wartości — łącząc sprawdzone metody, angażującą formę i indywidualne podejście. Nasze programy są projektowane tak, aby odpowiadały na konkretne potrzeby organizacji i przynosiły trwałe rezultaty.

Autorska metodyka

Stosujemy autorską metodykę czerpiącą z neuronauki aby uczestnicy mogli doświadczyć zmiany w angażujący sposób.

Retencja wiedzy w uczeniu aktywnym sięga 70% (w porównaniu do 10-20% przy tradycyjnych metodach).

Personalizacja szkolenia

Pracujemy na przykładach z branży, dopasowując program do konkretnych wyzwań zespołu.

Personalizacja uczenia się zwiększa zaangażowanie pracowników nawet o 46% a efektywność szkolenia o 32%.

Każde szkolenie to pakiet praktycznych technik i narzędzi, które uczestnicy mogą przećwiczyć i wykorzystać po szkoleniu.

Praktyka zwiększa nawet o 20% późniejsze stosowanie nabytych na szkoleniu umiejętności.

Stawiamy na praktykę

Trenerzy i moderatorzy

Kamila Tudek

Certyfikowany Facylitator oraz Coach. Praktyk Design Thinking. Ponad 18 lat doświadczenia zawodowego w rolach Project Managera, Account Managera, Lidera zespołów, Coacha oraz eksperta ds. zarządzania wiedzą i innowacją w branży konsultingowej, IT oraz telekomunikacyjnej. Doświadczenie zdobywała m.in. w: PLAY, e-point, Bain & Company oraz EY. Pomaga Klientom odkrywać potencjał i budować środowisko sprzyjające innowacji. Twórca strategii i framework'ów oraz autorskich warsztatów dla zespołów opartych na neurodydaktyce.

Karolina Pułka

Certyfikowany Facylitator. Praktyk Design Thinking. Ponad 18 lat doświadczenia w prowadzeniu międzynarodowych projektów rozwojowych oraz programów edukacyjnych. Doświadczenie zdobywała m.in. w: Hewlett Packard, Google i EY. Specjalizuje się w Design Thinking, facylitacji i projektowaniu angażujących szkoleń, które wspierają rozwój kompetencji i kreatywnego myślenia w organizacjach. Twórca autorskich warsztatów dla zespołów opartych na neurodydaktyce oraz storytellingu.

Zrób krok ku zmianie

Porozmawiajmy, jak to szkolenie może wesprzeć Twój zespół w praktyce. Chętnie udzielimy dodatkowych informacji, podpowiemy program dopasowany do potrzeb Twojej organizacji i przedstawimy spersonalizowaną ofertę.

Zadzwoń do nas lub zostaw numer

+48 694 645 081

Napisz do nas

kontakt@totalflow.pl